Als technical support engineer los je uiteenlopende servicevragen van klanten op. Je onderzoekt telefonisch de problemen, zoekt naar oplossingen en zet klantvragen om in orders in het ERP-systeem, inclusief uren en facturatie. Bij complexe storingen ga je af en toe naar de klantlocatie om het probleem ter plaatse op te lossen. Deze functie is voornamelijk binnendienst.
Een uitdagende baan die je energie geeft en écht bij je past. Wij bieden volop kansen voor jouw ontwikkeling, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Bij deze veelzijdige functie krijg je de volgende aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:
Je hebt een afgeronde mbo opleiding in de richting elektrotechniek of mechatronica. Je beschikt minimaal over basiskennis van remote storingsanalyse. Je hoeft nog geen ervaring te hebben in een soortgelijke functie. Mocht je ervaring hebben als field service engineer en op zoek zijn naar een baan waarbij je minder hoeft te reizen zou dat ook goed kunnen passen. Je bent klantgericht, daadkrachtig en communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.
Je komt te werken bij een internationaal opererende machinebouwer waar klantspecifieke machines worden ontwikkeld. Er heerst een no-nonsense sfeer en er zijn veel mogelijkheden tot ontwikkeling.
"*" indicates required fields
Als je meer wilt weten over deze functie, neem gerust contact met mij op via onderstaande gegevens.
Bouw vandaag aan jouw toekomst
Get started now