Wat drijft jouw doelgroep? Hoe raakt jouw merk hun behoeften en verlangens? Hoe breng je jouw boodschap op een impactvolle manier over? Welke marketingkanalen benut je optimaal?
Kortom: het ontwikkelen van doeltreffende, aansprekende en samenhangende communicatiecampagnes die perfect resoneren en activeren bij en met jouw doelgroep.
Er zijn talrijke factoren die bijdragen aan het succes van een campagne: gedefinieerde doelgroep, boodschap, strategie, kanalen, timing, budget en natuurlijk het creatieve concept.
Wij zijn overtuigd van het belang van gerichte campagnevoering. Geen ongerichte benadering, maar doelgericht en effectief. Dit bereiken we door gebruik te maken van data, innovatieve middelen en de juiste kanalen. Voortdurende optimalisatie op basis van resultaten zijn voor ons de sleutels tot succes.
Wat wil jij met jouw campagne realiseren?
Expat en arbeidsmigrant zijn synoniemen voor buitenlandse medewerker. Kennismigranten vormen een specifieke groep arbeidsmigranten/expats. Een kennismigrant is een hoogopgeleide immigrant van buiten de EU (inclusief Zwitserland), die in Nederland komt werken vanwege zijn specialistische kennis.
De populariteit van kennismigranten groeit explosief, aangezien in Nederland steeds minder hoogopgeleide mensen beschikbaar zijn voor specialistische functies. Voor het aannemen van kennismigranten gelden specifieke eisen, voorwaarden en salarissen. Omdat kennismigranten veel waarde kunnen toevoegen aan de Nederlandse economie, is de kennismigrantenregeling in het leven geroepen. Deze regeling maakt het voor jou als werkgever mogelijk om (onder bepaalde voorwaarden) makkelijk en snel kennismigranten in te zetten.
Expat en arbeidsmigrant zijn synoniemen voor buitenlandse medewerker. Kennismigranten vormen een specifieke groep arbeidsmigranten/expats. Een kennismigrant is een hoogopgeleide immigrant van buiten de EU (inclusief Zwitserland), die in Nederland komt werken vanwege zijn specialistische kennis.
De populariteit van kennismigranten groeit explosief, aangezien in Nederland steeds minder hoogopgeleide mensen beschikbaar zijn voor specialistische functies. Voor het aannemen van kennismigranten gelden specifieke eisen, voorwaarden en salarissen. Omdat kennismigranten veel waarde kunnen toevoegen aan de Nederlandse economie, is de kennismigrantenregeling in het leven geroepen. Deze regeling maakt het voor jou als werkgever mogelijk om (onder bepaalde voorwaarden) makkelijk en snel kennismigranten in te zetten.
PAYSE heeft een nauwe samenwerking met Hillbrook Immigration en Maes Law voor ondersteuning bij en afhandeling van de migratietrajecten. Onze partners ondersteunen waar nodig bij het proces van het verkrijgen van de status kennismigrant. Hillbrook Immigration schakelt in dit proces direct met de medewerker om de procedure zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Met Maes Law hebben we een kennispartner die aan de bakermat van de kennismigrantenregeling stond.
Expat studenten blijven vaak werken in Nederland vanwege de aantrekkelijke arbeidsmarkt, goede werkomgeving en open cultuur. Voor veel expat studenten is het een logische stap om na hun studie in Nederland te blijven werken, omdat ze hier vaak al een netwerk hebben opgebouwd en zich thuis voelen in de Nederlandse samenleving.
Payrolling kan hierbij een belangrijke rol spelen, omdat het bedrijven de mogelijkheid biedt om op een flexibele en efficiënte manier personeel aan te nemen en te managen. Voor expat studenten kan dit betekenen dat ze gemakkelijker toegang hebben tot de Nederlandse arbeidsmarkt en meer kansen hebben om een baan te vinden die past bij hun vaardigheden en interesses.
In 6 stappen leggen wij uit, hoe jij een parel van een bedrijfsfilm gaat krijgen.
Niet alleen een lust voor het oog, maar eentje die ook echt resultaat gaat boeken.
On The Rocks is een ervaren videoproductiebedrijf als het gaat om het maken van bedrijfsfilms, zo hebben wij onder andere gewerkt voor klanten als Douwe Egberts, FC Utrecht, Rotterdam Centrum, Samsung, Nederlands Elftal, FunX en Snelle.
Wat wil je vertellen, wie wil je er mee bereiken en hoe moet het overkomen op de kijker? Wij geven je passend advies.
Aan de hand van visuele voorbeelden, moodboards en inspirerende verhalen bedenken we een concept dat volledig aansluit bij jouw doelgroep.
De inhoud op papier. Hier komt alles samen en start de productie.
Drie, twee, een… ACTIE! Onze videocrew gaat aan de slag om jouw bedrijfsfilm te maken. Hier komt alle voorbereiding samen.
Het materiaal wordt gemonteerd en bewerkt.
Met jouw feedback zetten we de puntjes op de i.
Effectieve strategieën voor wervingscampagnes zijn onder meer het creëren van activerende advertenties, inzetten van sociale media, gebruikmaken van e-mailmarketing, organiseren van evenementen en samenwerken met influencers.
Om leads te genereren, kan je gebruikmaken van diverse tactieken zoals contentmarketing, landingspagina’s met leadgeneratieformulieren, sociale media-advertenties, zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachinemarketing (SEM).
Een campagne die gedragsverandering stimuleert, moet inspelen op de emoties, behoeften en waarden van de doelgroep. Gebruik overtuigende boodschappen, heldere call-to-actions, en zorg voor een sterk verhaal dat aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep.
De beste kanalen zijn afhankelijk van je doelgroep, doelen en budget. Mogelijke kanalen zijn sociale media, e-mailmarketing, contentmarketing, influencers, PR, evenementen, offline advertenties en online advertenties (zoals Google Ads).
Conversieoptimalisatie kan worden bereikt door middel van A/B-testen, personalisatie, lead nurturing (via e-mail, telefoon of sociale media), duidelijke call-to-actions en het verbeteren van de gebruikservaring op je website.
Gebruik segmentatie en analyseer de gegevens van uw doelgroep om te begrijpen wat hen aanspreekt. Creëer aangepaste content, advertenties en boodschappen die aansluiten bij de specifieke behoeften en interesses van elk segment.
Stel KPI’s (key performance indicators) op die aansluiten bij uw campagnedoelen. Monitor en analyseer deze KPI’s met behulp van analysetools zoals Google Analytics, sociale media-analyses en CRM-systemen.
Activatie campagne:
Leadgeneratie:
Gedragsverandering campagnes:
Deze voorbeelden tonen aan dat succesvolle campagnes aansprekende, relevante en emotioneel geladen boodschappen gebruiken om de aandacht van de doelgroep te trekken en hun gedrag te beïnvloeden.